Beste trainers en leiders,

Helaas is het voetbalseizoen dit jaar op een hele bijzondere en vervelende manier ten einde gekomen. Wij hopen volgend seizoen weer gezond en veilig met elkaar te kunnen voetballen op ons prachtige nieuwe sportpark! Hiervoor zijn de voorbereidingen reeds in volle gang.

Met deze verhuizing op het programma willen wij dan ook graag tijdig ALLE WEDSTRIJDKLEDING EN MATERIALEN innemen voor inventarisatie en zodat we voor tijdige vervanging kunnen zorgen. De trainers hoeven dit nog niet te doen tenzij je weet dat je stopt en niet meer op het veld zal staan. Hopelijk kunnen wij in mei en juni nog voetballen samen!

Wij vragen jullie om op een van onderstaande momenten langs te komen om de spullen van je team(s) in te leveren bij de Commissie Kleding en Materialen. In tegenstelling tot de afgelopen seizoenen vragen we ook alle leiders die volgend seizoen doorgaan hun kleding in te leveren zodat wij kunnen inventariseren wat we hebben en aanvullen of vervangen waar nodig is.

Inleverdata en -tijden:

  • Maandag 18 mei van 19:00uur tot 21:00uur
  • Dinsdag 19 mei van 19:00uur tot 21:00uur

 

Locatie: Kleedkamer 3/4 Sportpark Schouwerzijl

In te leveren door de leiders:

- schone teamtas met gewassen wedstrijdkleding

- ballen en ballennet

- watertas met spons

- EHBO-kistje

- bidons en eventuele krat(ten)

- aanvoerdersband

- leidersjassen

- overige clubmaterialen

Hulp gezocht!

De verhuizing naar ons nieuwe clubhuis houdt ook in dat alle opslagruimten voor de kleding en materialen opnieuw ingericht moet worden. Hiervoor moeten wij nog veel zelf organiseren en maken. Ook moet alles van de oude ballenhokken naar het nieuwe materiaalhok worden verhuisd. Alle hulp is welkom en vele handen maken licht werk. Wil je helpen, laat het ons weten bij het inleveren van de kleding, dan zullen we je benaderen wanneer het zo ver is!

Vragen of ben je verhinderd?

Probeer zo mogelijk iemand anders te regelen die de spullen in kan leveren. Mocht dat niet lukken, neem dan contact op met een van onderstaande personen om dit af te stemmen en een afspraak te maken.

Houdt afstand

Hoewel jullie het ongetwijfeld weten toch even deze mededeling: houdt rekening met elkaar, geef elkaar de ruimte en gebruik deze momenten niet om even bij te kletsen.

Heren 1, 2 en 3                                 Robert Veldwijk               (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)

Overige seniorenteams                Edgar Siegers                    (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)

Vrouwen 1, 2 en 7x7                      Yvonne Visser                   (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)

Juniorenteams                                 Jaap Tukker                       (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)

                                                               Barry Hegeman                (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)

Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Commissie Kleding en Materialen vv Winsum