De Algemene Ledenvergadering (ALV) van 2 oktober jl. is niet doorgegaan vanwege de aangescherpte Coronamaatregelen. We hebben de afgelopen dagen de aangescherpte maatregelen bekeken en onder andere contact gehad met de KNVB. We zijn daarnaast tot de conclusie gekomen dat het noodzakelijk is in oktober een nieuwe ALV uit te schrijven om de continuïteit van de vereniging te kunnen waarborgen. Zo moet er een besluit worden genomen over de contributie voor dit seizoen en moet sportpark Schouwerzijlsterweg overgedragen worden aan de gemeente. Vanzelfsprekend houden we ons tijdens de ALV aan de geldende Coronamaatregelen.

De nieuwe datum voor de ALV zal woensdag 21 oktober 2020 zijn en zal worden gehouden in ons clubhuis op het Geert Reinders Sportpark Winsum West. De vergadering zal beginnen om 20.00 uur.

De vergaderstukken van de vergadering zijn op te vragen bij onze secretaris (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).

In verband met de geldende Coronamaatregelen is het noodzakelijk je van tevoren aan te melden voor de vergadering wanneer je aanwezig wilt zijn. Dit kan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. De mensen die zich eerder hebben aangemeld voor de ALV van 2 oktober jl. vragen we zich opnieuw aan te melden als ze aanwezig willen zijn.

De agenda ziet er als volgt uit:

Agenda:

1.         Opening

2.         Mededelingen

3.         Ingekomen stukken

4.         Notulen vergadering 18 november 2019

5.         Benoeming bestuurslid Jan Jaap Zijlstra*

6.         Jaarverslag bestuur 2019-2020

7.         Financieel jaarverslag 2019-2020

8.         Verslag kascommissie

9.         Begroting 2020-2021

10.       Contributie vaststelling

11.       Sportpark Winsum West

12.       Aangaan opstalrecht

13.       Organisatiestructuur jeugdafdeling

14.       Rondvraag

15.       Sluiting

• Indien er bezwaren zijn tegen deze voordracht dient men deze schriftelijk en gemotiveerd uiterlijk maandag 19 oktober 2020 bekend te maken bij de voorzitter van vv Winsum, Ben Breukelman.

Vriendelijke groet,

Hoofdbestuur van vv Winsum